Сергій Строян: для того щоб розвивалася українська музика, треба розвивати людей, які музикою не займаються
25 серпня, 2021, 20:15
Фронтмен двох топових гуртів України «Чумацький шлях» та «Тартак» Сергій Строян під час фестивалю Княжий розповів про бачення того, як може розвиватися шоу0бізнес та які для цього процеси посприяють.
Під час розмови Сергій зазначив, що раніше для того, щоб молодий гурт став популярним йому потрібно було потрапити на конкурс «Червона рута» і вже на наступний день з’являлася мільйонна аудиторія прихильників.
«Раніше як було? Приходили люди додому і вмикали той канал який був, і якщо це була трансляція музичного конкурсу, то молоді гурти отримували можливість на ранок проснутися популярними. Продюсерам теж було вигідно брати ці гурти, які заявили про себе та розвивати їх надалі», - зазначив Сергій Строян.
Що ж маємо на сьогодні?
«Хто дивиться музичні конкурси зараз? Ніхто? А в 1996 році ви би всі дивилися» - зауважив фронтмен.
І що ж залишається сьогодні для молодих гуртів? Саме такою була наступна теза фронтмена Чумацького шляху.
«Я вважаю, що на сьогодні фестивалі залишаються основною платформою для молодих гуртів, щоб заявити про себе. Ясно, що в тебе не буде таке відразу мільйонне охоплення. В той же час, якщо ти потрапляєш в лайн-ап великих фестивалів. Ми говоримо про розвиток української музики і я говорю, що артист розвивається і гурт, коли його аудиторія досягає рівня стадіонів. Я для себе, приблизно прорахував, щоб гурт «Чумацький шлях» зібрав стадіони, то нам потрібно десь 150 років. Тобто, ми граємо 13 років, на кожному фестивалі у нас з’являється певна кількість нових прихильників, які так – «О ми вас ніколи не чули і вперше почули», - говорить вокаліст.
Сергій Строян додав, що в Україні можна вважати всю музику незалежною, адже за його словами немає такого створеного середовища, хто б міг би взяти молодий гурт і вкласти в нього кошти. За розвиток гурту відповідає сам гурт, адже в країні немає платформ, які б могли розвивати українських артистів.
«Ми -ті гурти, які створювалися у 2000х з чимось роках, потрапили в той період серйозних інформаційних змін і змін цих схем. Лише зараз, деякі починають, є таке слово «викупати» як правильно робити ( щоб стати популярним гуртом – ред..),» - додав артист.
І в той же час Сергій наголосив, що розвиток музики це той же самий бізнес, який тісно пов'язаний із грошима. Виконавець не може записати пісні, зняти кліп чи рекламу не маючи коштів.
«У мене така ж історія. Коли створили гурт, пограли перші 5-ть років і я тоді думав, що цього достатньо приїхати на фестиваль пограти музику і все. А виявляється, що потрібно займатися менеджментом», - говорить Сергій.
Влітку 2019 року «Чумацький шлях» посів четверте місце на міжнародному конкурсі молодих команд Battle Metal, який щорічно проходить в рамках знаменитого німецького фестивалю важкої музики Wacken Open Air.
«Про нас навіть на ТРК Україна зробили сюжет, після цього конкурсу. От уявіть, що б ми мали зробити, щоб про нас написали на всеукраїнських відомих каналах? Їм не цікаві такі інфоприводи, як зняли кліп і т.д., бо і інші 100 гуртів зняли кліп», - акцентував фронтмен Чумацького шляху.
Строян поділився думками, що в майбутньому українська музика і гурти навчаться створювати собі маленькі продюсерські центри. Потім ці гурти, із власними продюсерськими центрами, рано чи пізно прийдуть до об’єднання і лише тоді створять серйозний вплив і можливість для молодих гуртів.
«Старі правила вже не діють, а нові ще не всі «викупають». Коли вже почнуть розуміти як краще робити (популяризувати – ред..), можливо краще не альбом цілий писати і позичати гроші у всіх родичів для запису, а записати відео в ТікТок і стати швидко популярним? На сьогодні не зрозуміло», - каже Сергій.
Строян говорить, що хороший блогер може запросто зібрати стадіон, при тому його не всі будуть знати.
«Можливо це буде той наступний етап, де музика буде точно розділяти свою цільову аудиторію. Музика стане дуже нішевою, але вона буде існувати. Для музикантів порада – хочете стати популярними – стань блогером. Збери аудиторію в 2-5 мільйонів в тому ж інстаграмі», - наводить приклад технології фронтмен.
За словами Сергія Строяна секрету успіху немає в музиці, однак є алгоритми, які можуть допомогти в досягненні такої цілі. Потрібно максимально зібрати концентрацію людей, які в цьому алгоритмі (популяризаціх музики – ред..) щось розуміють, і тоді з ними можна популяризувати і розвивати українську музику.
« Для прикладу мій батько знає про Альона Альона, але він не може наспівати жодної її пісні. Як таке трапляється? Це правильно побудований піар, схема, і значить її піарщики розуміють як це робити, і розуміють як розкрутити її гурт, навіть не крутячи її пісень. Вона оце поїздила там, потім помила сама і вся країна про тебе говорить. Потім давайте запросимо Альону Альону і ніхто не знає хто це, але все місто валить на її концерт», - говорить Строян.
Фронтмен говорить, що сучасна українська музика вимагає більшої кількості хороших піарників, адже скандали самі по собі не додадуть рейтингу виконавцю.
«Ви можете скандалити, але якщо ніхто не напише хорошого прес релізу, то воно так собі розійдеться. А якби написали для прикладу « Сергій Строян на гутірках Княжого зробив шось таке», то всі б «та хто це такий?».
За словами спікера, що молодому гурту потрібно 10 років, щоб зрозуміти як йому далі розвиватися.
«Можна зробити такий висновок – для того щоб розвивалася українська музика, треба розвивати людей, які музикою не займаються: менеджмент, рекламщики. Музикант він такий, як художник – він тут думає про глобальне потепління, шукає і пише тексти, але ніхто його не слухає, бо менеджментом займатися він не хоче. Багато музикантів так думаю – «я себе буду продавати? Я буду казати, що я блогер?», - підсумував на завершення Сергій Строян.
Під час розмови Сергій зазначив, що раніше для того, щоб молодий гурт став популярним йому потрібно було потрапити на конкурс «Червона рута» і вже на наступний день з’являлася мільйонна аудиторія прихильників.
«Раніше як було? Приходили люди додому і вмикали той канал який був, і якщо це була трансляція музичного конкурсу, то молоді гурти отримували можливість на ранок проснутися популярними. Продюсерам теж було вигідно брати ці гурти, які заявили про себе та розвивати їх надалі», - зазначив Сергій Строян.
Що ж маємо на сьогодні?
«Хто дивиться музичні конкурси зараз? Ніхто? А в 1996 році ви би всі дивилися» - зауважив фронтмен.
І що ж залишається сьогодні для молодих гуртів? Саме такою була наступна теза фронтмена Чумацького шляху.
«Я вважаю, що на сьогодні фестивалі залишаються основною платформою для молодих гуртів, щоб заявити про себе. Ясно, що в тебе не буде таке відразу мільйонне охоплення. В той же час, якщо ти потрапляєш в лайн-ап великих фестивалів. Ми говоримо про розвиток української музики і я говорю, що артист розвивається і гурт, коли його аудиторія досягає рівня стадіонів. Я для себе, приблизно прорахував, щоб гурт «Чумацький шлях» зібрав стадіони, то нам потрібно десь 150 років. Тобто, ми граємо 13 років, на кожному фестивалі у нас з’являється певна кількість нових прихильників, які так – «О ми вас ніколи не чули і вперше почули», - говорить вокаліст.
Сергій Строян додав, що в Україні можна вважати всю музику незалежною, адже за його словами немає такого створеного середовища, хто б міг би взяти молодий гурт і вкласти в нього кошти. За розвиток гурту відповідає сам гурт, адже в країні немає платформ, які б могли розвивати українських артистів.
«Ми -ті гурти, які створювалися у 2000х з чимось роках, потрапили в той період серйозних інформаційних змін і змін цих схем. Лише зараз, деякі починають, є таке слово «викупати» як правильно робити ( щоб стати популярним гуртом – ред..),» - додав артист.
І в той же час Сергій наголосив, що розвиток музики це той же самий бізнес, який тісно пов'язаний із грошима. Виконавець не може записати пісні, зняти кліп чи рекламу не маючи коштів.
«У мене така ж історія. Коли створили гурт, пограли перші 5-ть років і я тоді думав, що цього достатньо приїхати на фестиваль пограти музику і все. А виявляється, що потрібно займатися менеджментом», - говорить Сергій.
Влітку 2019 року «Чумацький шлях» посів четверте місце на міжнародному конкурсі молодих команд Battle Metal, який щорічно проходить в рамках знаменитого німецького фестивалю важкої музики Wacken Open Air.
«Про нас навіть на ТРК Україна зробили сюжет, після цього конкурсу. От уявіть, що б ми мали зробити, щоб про нас написали на всеукраїнських відомих каналах? Їм не цікаві такі інфоприводи, як зняли кліп і т.д., бо і інші 100 гуртів зняли кліп», - акцентував фронтмен Чумацького шляху.
Строян поділився думками, що в майбутньому українська музика і гурти навчаться створювати собі маленькі продюсерські центри. Потім ці гурти, із власними продюсерськими центрами, рано чи пізно прийдуть до об’єднання і лише тоді створять серйозний вплив і можливість для молодих гуртів.
«Старі правила вже не діють, а нові ще не всі «викупають». Коли вже почнуть розуміти як краще робити (популяризувати – ред..), можливо краще не альбом цілий писати і позичати гроші у всіх родичів для запису, а записати відео в ТікТок і стати швидко популярним? На сьогодні не зрозуміло», - каже Сергій.
Строян говорить, що хороший блогер може запросто зібрати стадіон, при тому його не всі будуть знати.
«Можливо це буде той наступний етап, де музика буде точно розділяти свою цільову аудиторію. Музика стане дуже нішевою, але вона буде існувати. Для музикантів порада – хочете стати популярними – стань блогером. Збери аудиторію в 2-5 мільйонів в тому ж інстаграмі», - наводить приклад технології фронтмен.
За словами Сергія Строяна секрету успіху немає в музиці, однак є алгоритми, які можуть допомогти в досягненні такої цілі. Потрібно максимально зібрати концентрацію людей, які в цьому алгоритмі (популяризаціх музики – ред..) щось розуміють, і тоді з ними можна популяризувати і розвивати українську музику.
« Для прикладу мій батько знає про Альона Альона, але він не може наспівати жодної її пісні. Як таке трапляється? Це правильно побудований піар, схема, і значить її піарщики розуміють як це робити, і розуміють як розкрутити її гурт, навіть не крутячи її пісень. Вона оце поїздила там, потім помила сама і вся країна про тебе говорить. Потім давайте запросимо Альону Альону і ніхто не знає хто це, але все місто валить на її концерт», - говорить Строян.
Фронтмен говорить, що сучасна українська музика вимагає більшої кількості хороших піарників, адже скандали самі по собі не додадуть рейтингу виконавцю.
«Ви можете скандалити, але якщо ніхто не напише хорошого прес релізу, то воно так собі розійдеться. А якби написали для прикладу « Сергій Строян на гутірках Княжого зробив шось таке», то всі б «та хто це такий?».
За словами спікера, що молодому гурту потрібно 10 років, щоб зрозуміти як йому далі розвиватися.
«Можна зробити такий висновок – для того щоб розвивалася українська музика, треба розвивати людей, які музикою не займаються: менеджмент, рекламщики. Музикант він такий, як художник – він тут думає про глобальне потепління, шукає і пише тексти, але ніхто його не слухає, бо менеджментом займатися він не хоче. Багато музикантів так думаю – «я себе буду продавати? Я буду казати, що я блогер?», - підсумував на завершення Сергій Строян.
Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Вдарив головою: фронтмен відомого гурту побив фаната під час концерту у Полтаві. ВІДЕО
22 жовтня, 2021, 09:11
0
-11
Коментарі: