Вчені назвали популярну їжу, яка скорочує тривалість життя

0
Вчені назвали популярну їжу, яка скорочує тривалість життя
Любите хот-доги? Науковці застерігають: регулярне вживання цього популярного фастфуду може негативно позначатися на здоров’ї та навіть впливати на тривалість життя. Згідно з результатами дослідження американських вчених, один хот-дог потенційно може скоротити життя людини приблизно на 36 хвилин.

Про це пише ТСН.

Дослідники з Університету Мічигану проаналізували 5853 популярні продукти харчування та напої зі звичного раціону американців, оцінюючи їхній вплив на здоров’я та очікувану тривалість життя.

Які продукти визнали найшкідливішими
За словами авторів дослідження, найбільше шкодять здоров’ю продукти з високим вмістом:
-обробленого м’яса;
-солі;
-насичених жирів;
-консервантів.

Саме до такої категорії належать хот-доги.

«Ми хотіли оцінити корисний і шкідливий вплив продуктів на загальний раціон людини», — пояснив професор екологічних наук про здоров’я Олів’є Жолліє.

Дослідники зазначають, що деякі продукти мають позитивний вплив на здоров’я і можуть збільшувати тривалість життя. Серед них:
-овочі;
-фрукти;
-бобові;
-горіхи;
-риба.

Науковці наголошують, що навіть часткова заміна обробленого м’яса на більш корисні продукти здатна позитивно вплинути на організм.

Підписуйтесь на наш Facebook та Telegram-канал , щоб бути в курсі найважливіших подій.
Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
0

Коментарі:


  • Статус коментування: без коментарів
Коментарі, у яких порушуватимуться Правила, модератор видалятиме без попереджень.

© 2026. Усі права захищені. Повна або часткова перепублікація матеріалів можлива лише за дотримання таких умов: 1) гіперпосилання на «Волинь24» стоїть не нижче другого абзацу; 2) з моменту публікації на «Волинь24» минуло не менше трьох годин; 3) у кінці матеріалу на «Волинь24» немає позначки «Передрук заборонений».